Az EA leleplezte az űrszimulátorral kapcsolatos jövőbeli terveit. a Squadrons több új tartalommal bővül az év végéig. Korábban arról volt szó, hogy a játékot nem fogják támogatni a megjelenés után, ám a vártnál sokkal népszerűbb lett és a rajongók is szerették. Lássuk, milyen újdonságokat kap a játék.
Október elején jelent meg a Motive Studios első önálló játéka, a Star Wars: Squadrons. Remekül megidézte a LucasArts klasszikus X-Wing szimulátorait, miközben a kánont is szépen bővítette. Az endori csata után játszódó kampány remekül mutatta be a Titán és az Előőrs osztag rivalizálását és sok érdekes utalást tartalmazott a kánonra. Nekünk nagyon tetszett az új játék, tesztünkben viszont szó volt arról, hogy lehetne még további tartalmakkal bővíteni. [su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]Az EA és a Motive is a kezdetektől fogva azt kommunikálta, hogy a Squadrons nem fog kapni dlc-ket, sem live service támogatást a jövőben.[/su_highlight] A játék viszont sokkal népszerűbb volt, mint ahogy az EA remélte, a rajongók pedig kitartóan játszanak vele és a fejlesztők ezt most szeretnék meghálálni. Ugyan A mandalore-i második évadának indulásnál kisebb külcsíneket kaptak az Új Köztársaság vadászgépei, ám ennek csak promóciós célja volt, tartalmilag nem bővült a játék. Mostanáig.
[jnews_hero_9 hero_style=”jeg_hero_style_4″ include_post=”7757,7775″]
Az EA Star Wars oldalán egy részletes roadmapot osztottak meg a fejlesztők az új tartalmakról. Két nagyobb frissítés várható még az év végéig. [su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]November 25-én érkezik a 3.0-ás patch, amely elsősorban egy új pályát ad a multiplayerben, a kampány prológusában látott Fostar Havent.[/su_highlight] A pályát módosítani fogják, ugyanis a kampányban időben a yavini csata után jártunk ott, most viszont a négy évvel későbbi állapotában térünk vissza ide. Az új pálya mellett számos új módosító komponens is érkezik még vadászgépeinkhez. Új hajtóműgyorsítókkal, ion ágyúkkal vagy torpedókkal szerelhetjük fel kedvenc csillagvadászainkat.

A másik, december közepére várható 4.0-ás patch még izgalmasabb lesz, ugyanis két új vadászgépet kapunk.
A rajongók kérésére elérhető lesz az A/SF-01 B-szárnyú és a TIE/d Defender gép is.
Mindkét űrhajó – a Legendákban lévő előzményeket követően – a Lázadók animációs sorozatban kapott nagyobb figyelmet a kánonban. Előbbit a Mon Calamari mérnök Quarrie tervezte és maga Hera Syndulla tábornok tesztelte le elsőként, majd később a Lázadók az endori csatában is bevetették. A B-szárnyút az Alphabet osztag regények tovább népszerűsítették.
[jnews_hero_9 hero_style=”jeg_hero_style_5″ include_post=”7219,7197″]
[su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]A TIE Defendert a briliáns elméjű Thrawn admirális tervezte és a lázadás leverésére használta volna, ha a vadászgép sorozatgyártása megvalósul.[/su_highlight] Az admirális most biztos örülne, ha látná, hogy a Defendert bevetik az Új Köztársaság ellen is.
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=BGeXJzBp__g”%5D
A B-szárnyú a vadászok, míg a Defender a bombázók közé lesz besorolva a játékban, lesznek egyedi képességeik, amelyek biztosan megfordítják az egyes csaták kimenetelét.

Egy új játékmód is érkezik decemberben, méghozzá a Custom Matches.
Ennek lényege, hogy barátainkkal saját meccseket generálhatunk, amelynek paramétereit mi határozhatjuk meg. A játék itt számos lehetőséget kínál majd, hogy olyan csatákat generáljunk, amilyeneket szeretnénk, továbbá lehetőségünk lesz keresni a közösség által létrehozott privát és nyilvános meccsek között is. Az új tartalmak főként a multiplayerhez használhatók, a singleplayerről egyelőre nem esett szó, talán a jövőben a kampány történetét is tovább fűzik.

A játékot fejlesztő Motive Squadronsért felelős kreatívigazgatója, Ian S. Frazier megköszönte azt az elhivatottságot, amelyet a rajongók tanúsították a játék felé október eleje óta. Elmondta, hogy a fejlesztő csapatnak ez egy igazi szerelemprojekt volt, egy gyerekkori álmuk vált valóra, hogy elkészíthették.
„A játék megjelenése óta hihetetlen öröm látni, ahogy a játékosok szerte a világon bemásznak kedvenc csillagvadászaik pilótafülkéibe, elmerülnek a csatákban, saját osztagokat hoznak létre közösségeikben, és úgy általában csak osztoznak a Star Wars űrharcsatáinak szeretetében, amely ezt a projektet kezdettől fogva táplálja. A Squadrons iránti lelkes támogatásuk lehetővé tette, hogy tovább bővítsük a játékot, ennél nem is lehetnénk izgatottabbak”
– fogalmazott Frazier. Úgy tűnik a rajongók lelkesedése és kitartása ismét meggyőzte az EA-t, hogy kisebb, de ingyenes frissítésekkel hosszabb távon támogassák a Squadronst, mint annak idején a Battlefront II-t.
Ti mit gondoltok az új tartalmakról? Írjátok meg kommentben a Facebook-oldalunkon!