B-szárnyú és TIE Defender is érkezik a Star Wars: Squadronsba

Az EA leleplezte az űrszimulátorral kapcsolatos jövőbeli terveit. a Squadrons több új tartalommal bővül az év végéig. Korábban arról volt szó, hogy a játékot nem fogják támogatni a megjelenés után, ám a vártnál sokkal népszerűbb lett és a rajongók is szerették. Lássuk, milyen újdonságokat kap a játék.


Október elején jelent meg a Motive Studios első önálló játéka, a Star Wars: Squadrons. Remekül megidézte a LucasArts klasszikus X-Wing szimulátorait, miközben a kánont is szépen bővítette. Az endori csata után játszódó kampány remekül mutatta be a Titán és az Előőrs osztag rivalizálását és sok érdekes utalást tartalmazott a kánonra. Nekünk nagyon tetszett az új játék, tesztünkben viszont szó volt arról, hogy lehetne még további tartalmakkal bővíteni. [su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]Az EA és a Motive is a kezdetektől fogva azt kommunikálta, hogy a Squadrons nem fog kapni dlc-ket, sem live service támogatást a jövőben.[/su_highlight] A játék viszont sokkal népszerűbb volt, mint ahogy az EA remélte, a rajongók pedig kitartóan játszanak vele és a fejlesztők ezt most szeretnék meghálálni. Ugyan A mandalore-i második évadának indulásnál kisebb külcsíneket kaptak az Új Köztársaság vadászgépei, ám ennek csak promóciós célja volt, tartalmilag nem bővült a játék. Mostanáig.

[jnews_hero_9 hero_style=”jeg_hero_style_4″ include_post=”7757,7775″]

Az EA Star Wars oldalán egy részletes roadmapot osztottak meg a fejlesztők az új tartalmakról. Két nagyobb frissítés várható még az év végéig. [su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]November 25-én érkezik a 3.0-ás patch, amely elsősorban egy új pályát ad a multiplayerben, a kampány prológusában látott Fostar Havent.[/su_highlight] A pályát módosítani fogják, ugyanis a kampányban időben a yavini csata után jártunk ott, most viszont a négy évvel későbbi állapotában térünk vissza ide. Az új pálya mellett számos új módosító komponens is érkezik még vadászgépeinkhez. Új hajtóműgyorsítókkal, ion ágyúkkal vagy torpedókkal szerelhetjük fel kedvenc csillagvadászainkat.

Star Wars: Squadrons gameplay
Promókép a Squadrons frissítéséhez (StarWars.com)

A másik, december közepére várható 4.0-ás patch még izgalmasabb lesz, ugyanis két új vadászgépet kapunk.

A rajongók kérésére elérhető lesz az A/SF-01 B-szárnyú és a TIE/d Defender gép is.

Mindkét űrhajó – a Legendákban lévő előzményeket követően – a Lázadók animációs sorozatban kapott nagyobb figyelmet a kánonban. Előbbit a Mon Calamari mérnök Quarrie tervezte és maga Hera Syndulla tábornok tesztelte le elsőként, majd később a Lázadók az endori csatában is bevetették. A B-szárnyút az Alphabet osztag regények tovább népszerűsítették.

[jnews_hero_9 hero_style=”jeg_hero_style_5″ include_post=”7219,7197″]

[su_highlight background=”#000000″ color=”#fff10d”]A TIE Defendert a briliáns elméjű Thrawn admirális tervezte és a lázadás leverésére használta volna, ha a vadászgép sorozatgyártása megvalósul.[/su_highlight] Az admirális most biztos örülne, ha látná, hogy a Defendert bevetik az Új Köztársaság ellen is.

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=BGeXJzBp__g”%5D

A B-szárnyú a vadászok, míg a Defender a bombázók közé lesz besorolva a játékban, lesznek egyedi képességeik, amelyek biztosan megfordítják az egyes csaták kimenetelét.

Star Wars: Squadrons custom matches
Promókép a Squadrons frissítéséhez (Starwars.com)

Egy új játékmód is érkezik decemberben, méghozzá a Custom Matches.

Ennek lényege, hogy barátainkkal saját meccseket generálhatunk, amelynek paramétereit mi határozhatjuk meg. A játék itt számos lehetőséget kínál majd, hogy olyan csatákat generáljunk, amilyeneket szeretnénk, továbbá lehetőségünk lesz keresni a közösség által létrehozott privát és nyilvános meccsek között is. Az új tartalmak főként a multiplayerhez használhatók, a singleplayerről egyelőre nem esett szó, talán a jövőben a kampány történetét is tovább fűzik.

Star Wars: Squadrons gameplay
(Starwars.com)

A játékot fejlesztő Motive Squadronsért felelős kreatívigazgatója, Ian S. Frazier megköszönte azt az elhivatottságot, amelyet a rajongók tanúsították a játék felé október eleje óta. Elmondta, hogy a fejlesztő csapatnak ez egy igazi szerelemprojekt volt, egy gyerekkori álmuk vált valóra, hogy elkészíthették.

„A játék megjelenése óta hihetetlen öröm látni, ahogy a játékosok szerte a világon bemásznak kedvenc csillagvadászaik pilótafülkéibe, elmerülnek a csatákban, saját osztagokat hoznak létre közösségeikben, és úgy általában csak osztoznak a Star Wars űrharcsatáinak szeretetében, amely ezt a projektet kezdettől fogva táplálja. A Squadrons iránti lelkes támogatásuk lehetővé tette, hogy tovább bővítsük a játékot, ennél nem is lehetnénk izgatottabbak”

– fogalmazott Frazier. Úgy tűnik a rajongók lelkesedése és kitartása ismét meggyőzte az EA-t, hogy kisebb, de ingyenes frissítésekkel hosszabb távon támogassák a Squadronst, mint annak idején a Battlefront II-t.

Ti mit gondoltok az új tartalmakról? Írjátok meg kommentben a Facebook-oldalunkon!